Hejdå Stockholm

            
          

Nu är det slut på den roliga praktiken och snart bär det av till Malmö. Mycket roligt väntar på mig där också, imorgon blir det fin fest hos Sophia för hon fyller så mycket som 19år på lördag!
Från och med Lördag eftermiddag har jag en hel vecka framför mig i Livigno. Som jag har längtat efter att få åka skidor i alperna och nu händer det verkligen.
Att praktisera på Acne har verkligen varit en av de roligaste och det mest lärorika jag har gjort, nu är det tyvärr slut men ett sommarjobb på Acne i CHP är inte helt omöjligt att jag får :)
Helt otroligt snällt av gänget på webbavdelingen att ge mig ett par Hydro Lea och Zone Sunset :D herregud vad glad jag blev! Tack!!!
Nu ska jag jobba vidare för sista gången.
Hoppas bara SJ sköter sig så att jag kommer hem i tid haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0