Människor ingen vill se

En väldigt lugn fredag... har bestått av ett varmt bad, blått nagellack, 2hand och musik såklart.
Nu vill jag ha något annat, fast det är ju människan i ett nötskal att vilja ha mer. Fast det kanske mer är så att
jag vill ha lite kärlek. Jag längtar till sommaren för att den bjuder på mer än vintern, fast den här vintern ska jag egentligen inte klaga över, inte alls faktiskt.
Har nu äntligen börjat använda min jeans som jag inte alls tyckte om innan, fast som jag antagligen såg likadan
ut i då jag inte tyckte om dem...
Om jag tänker efter lite så är jag sjukt lycklig på riktigt!
Men åh vad jag saknar mina vänner.
Bilden är från Judits Second Hand, en både mysig och elegant butik på söder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0